مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 تیر 1400 ساعت 09:052021-06-28اقتصادي

اختصاص هدیه تولد 60 میلیونی برای آزادی زندانی در ورامین 


یکی از هنرمندان کشور هدیه جشن تولد خود که بالغ بر 60 میلیون تومان بود را برای آزادی یک زندانی اختصاص داد.

- ایسنا/تهران رییس ندامتگاه خورین ورامین گفت: یکی از هنرمندان کشور هدیه جشن تولد خود که بالغ بر 60 میلیون تومان بود را برای آزادی یک زندانی اختصاص داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صیدمراد نصیریان رییس ندامتگاه خورین ورامین ظهر دوشنبه هفتم تیرماه در دیدار با اعضای حوزه بسیج ادارات خاطرنشان کرد: محوریت کار ما اصلاح و تربیت مجرمان است و اصلاحاتی که انجام گرفته را ما به عینه در رفتار و روش زندگی برخی از زندانیانی به طور مثبت دیده ایم.

وی ادامه داد: از شش نفر طلبه روحانی در کمک به امور فرهنگی کمک گرفته ایم که بحث های فرهنگی و عقیدتی را برای مددجویان زندانی تبیین و تشریح می کنند و برگزاری مراسم های مذهبی ، ملی از جمله مراسم تشییع شهید گمنام ، حضور پرچم متبرک گنبد رضوی و برپایی مراسم ارتحال امام راحل و روز جهانی قدس در محیط زندان از جمله فعالیت های امور فرهنگی ندامتگاه بوده است.

رییس ندامتگاه ورامین از اهدای بسته های معیشتی به خانواده های زندانی خبر داد و تصریح کرد: 36 زندانی از ابتدای سال جاری با کمک خیرین و جلب رضایت شکات آزاد شده اند و جالب است بدانیم یکی از هنرمندان کشور هدیه جشن تولد خود که بالغ بر 60 میلیون تومان بود را برای آزادی یک ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص هدیه تولد 60 میلیونی برای آزادی زندانی در ورامین 

اختصاص هدیه تولد 60 میلیونی برای آزادی زندانی در ورامین